Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de mest ofte stillede spørgsmål. Skulle du ikke finde dit svar herunder, er du velkommen til at ringe til os på Tlf.:+45 74 52 81 00 eller skrive en mail til os på info@grontogkod.dk.

Hvis du ønsker at ændrer indholdet i dit abonnement, skal du logge ind på "Min konto", vælge dit aktive abonnement og redigere størrelsen eller indholdet derfra. 

Hvis du ønsker at ændrer din leveringsdato, så skal du kontakte vores kundeservice direkte. Det gør du enten på e-mail: info@grontogkod.dk eller på telefon 74 52 81 00

Hvis du ønsker at ændrer din leveringsadresse, så skal du kontakte vores kundeservice direkte. Det gør du enten på e-mail: info@grontogkod.dk eller på telefon 74 52 81 00

Hvis du ønsker at ændrer din leveringsnote, så skal du kontakte vores kundeservice direkte. Det gør du enten på e-mail: info@grontogkod.dk eller på telefon 74 52 81 00

Hvis du af den ene eller anden årsag oplever fejl eller mangler ved din levering, så skal du kontakte vores kundeservice, som vil hjælpe med at finde den bedste løsning. Dette kan enten gøres på e-mail: info@grontogkod.dk eller på telefon 74 52 81 00

Først skal du logge ind på min konto, derefter trykker du på abonnement og derefter "opsig abonnement". Husk at du altid kan udskyde næste levering, hvis du har ændrede behov i en periode.

Enten skal du bestille en ny ordre, ellers skal du kontakte vores kundeservice som vil hjælpe med at genaktivere abonnementet. Dette gøres enten på e-mail: info@grontogkod.dk eller på telefon 74 52 81 00